Reklamační řád

REKLAMACE ZBOŽÍ


V případě, že nastala situace, kdy se na Vámi zakoupeném zboží v našem internetovém obchodě projevila závada, o které jste přesvědčeni, že je vadou výrobní a tedy nemá nic společného s jeho nesprávným použitím, odešlete zboží zpět na adresu pro reklamace:

Lukáš Hliněný - KONDIK.cz
Švermova 268/76, 460 10 Liberec - Františkov
Česká republika

Do krabice přiložte kopii faktury a vyplněný reklamační protokol, ve kterém popište stručně závadu, uveďte, jakou formu vyřízení reklamace požadujete (výměnu zboží či vrácení peněz) a stejné informace odešlete na naši emailovou adresu.

My celou tuto zásilku zkontrolujeme a případně předáme výrobci k nápravě závady. Samozřejmě se snažíme Váš požadavek na reklamaci vyřídit v nejbližším možném termínu, ale z důvodů okolních vlivů se samozřejmě může stát, že reklamace bude probíhat až do maxima povoleného zákonem, tedy 30 dní (tato lhůta začíná dnem převzetí zásilky naší společností). Jakmile obdržíme reklamované zboží/vyjádření zpět, obratem Vás emailem/telefonicky informujeme o dalším postupu.

Jak reklamovat zboží

  1. Zabalte reklamované zboží do původního obalu nebo obalu, který bude dostatečně chránit zboží při přepravě.
  2. K reklamaci přiložte kopii faktury a vyplněný reklamační protokol.
  3. Reklamované zboží odešlete zpět na adresu pro reklamace.
  4. Během 30 dnů očekávejte vyřízení vaší reklamace ze strany našeho obchodu.

Adobe-PDF-Document-icon

Reklamační protokol ke stažení ZDE