Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

RYCHLÝ KONTAKT

Lukáš Hliněný - KONDIK.cz
Jablonecká 294/16a
460 01 Liberec V - Kristiánov
tel: +420 734 836 701
info(a)kondik.cz

NOVINKY

arr3Balík Do BalíkovnyNOVINKA v možnostech dopravy: Balík Do balíkovny za 69Kč Dodání zásilky do vybrané pobočky České... arr3Online platby kartouDnes 10.10.2017 jsem ve spolupráci se společností ThePay spustil online platby kartou... Online... arr3FAKTURAČNÍ ÚDAJE

DOPRODEJ

Cena 159,00 Kč
SKLADEM
Cena 2,50 Kč
SKLADEM
Cena 249,00 Kč
Není skladem

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

Cena 1 499,00 Kč
SKLADEM
Cena 179,00 Kč
SKLADEM

Vše o nákupu » Reklamační řád
REKLAMAČNÍ ŘÁD

REKLAMACE ZBOŽÍ

V případě, že nastala situace, kdy se na Vámi zakoupeném zboží v našem internetovém obchodě projevila závada, o které jste přesvědčeni, že je vadou výrobní a tedy nemá nic společného s jeho nesprávnym použitím, odešlete zboží zpět na adresu pro reklamace:

Lukáš Hliněný - Kondik.cz

Jablonecká 294/16a
460 01 Liberec
Česká republika

Do krabice přiložte kopii faktury a vyplněný reklamační protokol, ve kterém popište stručně závadu, uvedťe, jakou formu vyřízení reklamace požadujete (výměnu zboží či vrácení peněz) a stejné informace odešlete na naši emailovou adresu.

My celou tuto zásilku předáme našemu distributorovi. Samozřejmě se snažíme Váš požadavek na reklamaci vyřídít v nejbližším možném termínu, ale z důvodů okolních vlivů se samozřejmě může stát, že reklamace bude probíhat až do maxima povoleného zákonem, tedy 30 dní (tato lhůta začíná dnem převzetí zásilky naší společností). Jakmile obdržíme reklamované zboží/vyjádření zpět, obratem Vás emailem/telefonicky informujeme o dalším postupu.

 

Reklamační formulář ZDE

 

JAK ZBOŽÍ REKLAMOVAT

1. Zabalte reklamované zboží do původního obalu nebo obalu, který bude dostatečně chránit zboží při přepravě.

2. K reklamaci přiložte kopii faktury a vyplněný reklamační protokol.

3. Vyplněný reklamační protokol odešlete v elektronické podobě na email.

4. Reklamované zboží odešlete zpět na adresu pro reklamace.

5. Během 30 dnů očekávejte vyřízení vaší reklamace ze strany našeho obchodu.