Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 3 000,00 Kč a máte dopravu ZDARMA
Novinky
29.04.2019
Zvýhodnění objednávek nad 1000,- Kč
Při nákupu nad 1000,- Kč bude cena dopravy u PPL a Česká pošta snížena na 99,- Kč. Při nákupu nad 3000,- Kč je doprava ZDARMA. Toto zvýhodnění platí... číst celé
Zobrazit všechny novinky
Doprava od 65,- Kč

Česká pošta

PPL PARCEL CZ

Zásilkovna

 

 

Sledujte nás na Facebboku

 

 

PŘÍJÍMÁME PLATBY KARTOU:

ThePay – Platba kartou, Platba24, MojePlatba, eKonto, mPeníze, MONETA, ČSOB, Fio Banka, Equa Bank, superCASH, Sberbank, QR platba, Bitcoin

  1. Úvod
  2. Reklamace
REKLAMAČNÍ ŘÁD

 

REKLAMACE ZBOŽÍ


V případě, že nastala situace, kdy se na Vámi zakoupeném zboží v našem internetovém obchodě projevila závada, o které jste přesvědčeni, že je vadou výrobní a tedy nemá nic společného s jeho nesprávnym použitím, odešlete zboží zpět na adresu pro reklamace:

Lukáš Hliněný - Kondik.cz
Jablonecká 294/16a
460 01 Liberec
Česká republika

Do krabice přiložte kopii faktury a vyplněný reklamační protokol, ve kterém popište stručně závadu, uvedťe, jakou formu vyřízení reklamace požadujete (výměnu zboží či vrácení peněz) a stejné informace odešlete na naši emailovou adresu.

My celou tuto zásilku předáme našemu distributorovi. Samozřejmě se snažíme Váš požadavek na reklamaci vyřídít v nejbližším možném termínu, ale z důvodů okolních vlivů se samozřejmě může stát, že reklamace bude probíhat až do maxima povoleného zákonem, tedy 30 dní (tato lhůta začíná dnem převzetí zásilky naší společností). Jakmile obdržíme reklamované zboží/vyjádření zpět, obratem Vás emailem/telefonicky informujeme o dalším postupu.

Reklamační formulář ZDE

 

JAK ZBOŽÍ REKLAMOVAT


  1. Zabalte reklamované zboží do původního obalu nebo obalu, který bude dostatečně chránit zboží při přepravě.
  2. K reklamaci přiložte kopii faktury a vyplněný reklamační protokol.
  3. Vyplněný reklamační protokol odešlete v elektronické podobě na email.
  4. Reklamované zboží odešlete zpět na adresu pro reklamace.
  5. Během 30 dnů očekávejte vyřízení vaší reklamace ze strany našeho obchodu.

Novinky z našeho blogu

Olovnaté a bezolovnaté pájky
Olovnaté a bezolovnaté pájky
Pájka je ve většině případech eutektická slitina kovů sloužící k vodivému a pevnému spojení dvou či více materiálů. V elektrotechnice se využívají měk... číst celé
Stabilizátory napětí
Stabilizátory napětí
Stabilizátory napětí jsou jedny z nejpoužívanějších obvodů sloužící ke změně velikosti napětí. Vývoj těchto obvodů trvá již několik desítek let a za t... číst celé
Komunikační rozhraní aneb připravte se na IoT
Komunikační rozhraní aneb připravte se na IoT
Internet věcí (anglicky Internet of Things) je termín označující síť propojující zařízení, které mezi sebou komunikují. Zařízení připojená do Internet... číst celé
Obnovitelné zdroje malého výkonu aneb jak rozsvítit LEDku zadarmo
Obnovitelné zdroje malého výkonu aneb jak rozsvítit LEDku zadarmo
V návaznosti na náš předchozí článek o shromažďování přebytečné energie Vám v tomto článku představíme nejběžnější převodníky neelektrické energie na ... číst celé
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
© 2019 Lukáš Hliněný - KONDIK.cz, všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.